Підключення Facebook Pixel
Facebook Pixel — інструмент, який дозволяє вимірювати результативність реклами, оптимізувати її і вивчати дії користувачів на сайті. Скрипт необхідно вставити прямо перед закриваючим тегом <head>.
Щоб додати скрипт, перейдіть в Меню → Налаштування → Скрипти. Натисніть на кнопку «Додати скрипт» в правій нижній частині сторінки 1.
Додайте код вказавши статус скрипта «Опубліковано» 1 . Розміщення вкажіть Head, а мод – Mixed 2. В полі «Псевдонім» 3 вкажіть зрозумілу для вас назву, наприклад, FB Pixel. Вставте код отриманий від Facebook в поле «Код» 4. Натисніть «Зберегти».
Стандартні події Facebook Pixel
Використання стандартних подій значно допоможе при створенні аудиторій, наприклад, або при оптимізації та реєстрації конверсій. Ці події визначені Facebook заздалегідь.
На платформі Shop-Express вже є готове рішення щодо активації стандартних подій і вам не потрібно додавати їх вручну.
Щоб активувати стандартні події Facebook Pixel, перейдіть в Меню → Маркетинг 1 → Інтеграції 2.
Із доступных інтеграцій оберіть Facebook маркетинг 3 → Активуйте повзунок Увімкнути події Facebook Pixel 4.
Перевірка коду Facebook Pixel
Для перевірки скрипта перейдіть на будь-яку сторінку сайту і відкрийте її вихідний код (наприклад, натиснувши клавіші Ctrl + U для Google Chrome). Знайдіть тег <head> після якого повинен бути розташований відповідний скрипт.
Для перевірки працездатності коду ви можете скористатися інструментом Facebook Pixel Helper для Google Chrome.
58 відгуків