Зони та служби доставки
Зміст
- Вступ
- Підключення стандартної служби доставки
- Створення та підключення власної служби доставки
- Дії з вибраними службами доставки
- Розширені налаштування вибраних служб доставки
- Стандартні зони доставки
- Власна зона доставки по областях (штатах)
- Власна зона доставки по містах
- Редагування обраних зон доставки
- Відеоогляд
- Питання / Відповіді
Розділ «Доставка» дозволяє під'єднати до інтернет-магазину різні служби або способи доставки замовлення. Наявна можливість підключати стандартні служби доставки, які є найбільш популярними в регіоні, так і створити свою власну службу доставки.
Підключення стандартної служби доставки
На платформі Shop-Express наявні такі стандартні служби доставки:
- Самовивіз з відділення «Нова Пошта» 1;
- Кур'єром «Нової Пошти» на вашу адресу 2;
- Самовивіз з відділення «Укрпошта» 3;
- Самовивіз з відділення «Justin» 4.
Для підключення необхідної стандартної служби доставки потрібно перейти до меню «Магазин → Доставка» в системі управління сайтом та натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» 5 біля обраної служби.
Натиснувши на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» відбувається перехід на сторінку підключення служби доставки. На цій сторінці можливо змінити назву служби доставки 1 на всіх мовах, що наявні на сайті інтернет-магазину, змінити короткий опис служби доставки 2, увімкнути чи вимкнути службу доставки 3, можна підключити до служби доставки будь-який з наявних способів оплати 4. Обравши необхідні параметри натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Після цього служба доставки з'явиться в блоці «Вибрані служби доставки». Якщо не вибрати жодного способу оплати до поточної служби доставки, то оформлення замовлення цією службою доставки відбувається без оплати.
Слід зауважити, що можна вибирати окремі способи оплати до окремих служб доставок, наприклад для самовивозу з магазину можна зробити тільки оплату готівкою, а для доставки поштою зробити тільки оплату карткою.
Створення та підключення власної служби доставки
На платформі Shop-Express можливо створити такі служби доставки як:
- «Власна служба доставки» 1;
- «Кур'єром на вашу адресу» 2;
- «Самовивіз із магазину» 3.
Щоб створити та підключити власну службу доставки необхідно перейти до меню «Магазин → Доставка» в системі управління сайтом та натиснути на кнопку «СТВОРИТИ» 4 біля необхідного типу служби доставки.
Сторінки створення та підключення «Власна служба доставки» та «Кур'єром на вашу адресу» ідентичні до сторінки підключення стандартної служби доставки, яку було наведено вище з різницею в тому, що поля «Назва» та «Короткий опис» порожні. Створення служби «Самовивіз з магазину» дозволяє додавати власні точки самовивозу за допомогою кнопки «ДОДАТИ ТОЧКУ».
Натиснувши на цю кнопку з'явиться спливаюче вікно, в якому необхідно ввести назву точки самовивозу 1 на всіх мовах, що наявні на сайті інтернет-магазину, адресу точки самовивозу 2, короткий опис точки самовивозу 3. Точку самовивозу можна активувати або деактивувати 4. Наступним кроком буде вибір її розположення на мапі, яка розташована знизу. Щоб обрати положення точки самовивозу на мапі необхідно перетягнути вказівник місцеположення 5 у необхідне місце. Після того як всі параметри були введені необхідно натиснути на кнопку «ЗБЕРЕГТИ», щоб створити точку самовивозу.
Інтернет-магазин може мати безліч точок самовивозу, крім того, після додавання точки самовивозу її можна редагувати (значок шестерні) 1 або видалити (значок сміттєвого бака) 2 чи увімкнути/вимкнути 3. На мапі відображаються всі наявні точки самовивозу 4.
Спливаюче вікно редагування точки самовивозу має ті ж самі параметри що і спливаюче вікно створення, яке наведено вище.
Щоб зберегти власну службу доставки та точки самовивозу натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Налаштована служба доставки «Самовивіз з магазину» на сайті інтернет-магазину має такий вигляд.
Розширені налаштування вибраних служб доставки
Натиснувши на кнопку «Розширені налаштування» можливо перейти до меню розширених налаштувань вибраних служб доставки.
На цій сторінці можливо налаштувати мінімальну суму замовлення 1 до наявного способу оплати замовлення 2 відповідної служби доставки 3. Ввівши необхідні параметри натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Це необхідно для того, щоб певні служби доставки були доступні лише від певної суми замовлення відповідного способу оплати, наприклад самовивіз з відділення «Нової Пошти» буде доступний лише від суми замовлення 500 гривень у випадку оплати готівкою, тоді як для оплати карткою ця служба доставки доступна при будь-якій сумі замовлення.
Для того, щоб служби доставки працювали, їх необхідно зв'язати з наявними в інтернет-магазині зонами доставки. За відсутності підключених зон доставки до служб доставки, служби доставок не будуть відображатися при оформлені замовлення.
Стандартні зони доставки
На платформі Shop-Express наявна велика кількість стандартних зон доставок, починаючи від окремих країн, континентів та закінчуючи всім світом.
Зони доставки необхідна складова служб доставки, яка також дозволяє гнучке налаштування служб доставки. Уявімо ситуацію, в інтернет-магазині наявна доставка по всій країні за допомогою «Нової Пошти» та також наявна власна кур'єрська служба в певному районі певного міста. В такому випадку для кожної служби доставки будуть свої зони доставки, для «Нової Пошти» зона доставки всі області країни, а для кур'єрської служби доставки лише певний район певного міста. Щоб перейти до підключення стандартних зон доставки необхідно перейти до меню «Магазин → Зони доставки» в системі управління сайтом.
Перейдемо до створення зони доставки на прикладі України. Щоб перейти до створення зон доставки необхідно натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ». Далі з'являється сторінка створення зони доставки по областях (штатах).
На цій сторінці необхідно ввести назву зони доставки 1 на всіх мовах, що наявні в інтернет-магазині, якщо натиснути на країну доставки 2, то можна вибрати країни, які будуть входити до зони доставки. Далі з обраних країн потрібно обрати області 3. За потреби можна активувати або деактивувати 4 обрані області (штати) та видалити всі обрані області (штати) натиснувши на кнопку «Видалити» (значок сміттєвого бака) 5.
Якщо в блоці «Країна доставки» обрано Україну, то можна вибирати окремі області країни та за потреби всі області, але якщо обрано іншу країну, то за замовчуванням буде обрано всі наявні області (штати) цієї країни без можливості обирати окремі області (штати).
Наступним етапом налаштування буде редагування вартості доставки та включення зони доставки до служби доставки. Щоб перейти до спливаючого вікна редагування вартості доставки необхідно натиснути на кнопку «Редагувати вартість доставки» (значок олівця) 1. Щоб включити зону доставки до служби доставки необхідно натиснути на перемикач 2.
Слід зазначити, що вартість доставки може мати такі умови доставки, а саме: «Безкоштовно», «За тарифами служби доставки», «Вказати значення».
За умовами доставки «Безкоштовно» все зрозуміло, необхідно лише обрати цю умову доставки в спливаючому вікні та натиснути на кнопку «ЗБЕРЕГТИ». Нижче буде розглянуто дві інші умови доставки
Розглянемо спливаюче вікно налаштування умови доставки «За тарифами служби доставки». Щоб налаштувати цю умову доставки необхідно ввести суму замовлення для безкоштовної доставки 1 та валюту цієї суми замовлення 2 з наявних на сайті інтернет-магазину. Ввівши необхідні параметри натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Особливість цієї умови доставки полягає в тому, що власник інтернет-магазину не знає скільки буде коштувати доставка, в такому випадку її вартість не додається до суми замовлення. Вартість доставки сплачується окремо відповідно до наявних тарифів служби доставки.
Якщо вибрано умови доставки «Вказати значення», то необхідно ввести вартість доставки 1, валюту цієї вартості 2, за потреби можна включити опцію «Враховувати персональну знижку» 3 для клієнтів, що мають цю персональну знижку та суму замовлення 4 від якої буде доступна безкоштовна доставка. Зробивши всі налаштування натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Слід зазначити, що при умовах доставки «Вказати значення» вартість доставки буде додана до суми замовлення.
За потреби можна додати податки до цієї зони замовлення, для цього необхідно натиснути на кнопку «Додати» 1.
Слід зазначити, що податки потрібно вказувати лише при необхідності, наприклад якщо цього вимагає законодавство певної країни. В іншому випадку вказані податки лише будуть плутати клієнтів.
Далі з'являється спливаюче вікно додавання податку, де необхідно вказати значення податку 1 на всіх мовах, що наявні в інтернет-магазині, опис податку 2 на всіх мовах інтернет-магазину, ставку податку у відсотках 3, чекбокс «Податок вже включено у вартість» 4 дозволяє враховувати ціну доставки разом з податком, за допомогою перемикача 5 можна включити цей податок. Для збереження налаштувань натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Створенні податки також можливо редагувати, натиснувши на меню (три крапки) 1 та обравши в спливаючому меню пункт «Редагувати» або видалити, натиснувши на кнопку «Видалити». Меню редагування податку ідентичне до меню додавання податку, що було наведено вище.
Власна зона доставки по областях (штатах)
Власна зона доставки по областях (штатах) необхідна у випадках, якщо в кожній області країни наявна своя служба доставки або вартість доставки службою доставки розрізняється відповідно до певної області (штату). Щоб створити власну зону доставки по областях (штатах) необхідно натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ». Сторінка створення власної зони доставки по областях ідентичне до сторінки створення стандартної зони доставки, з різницею в тому, що поле «Назва» порожнє та країна доставки не вибрана.
Власна зона доставки по містах
Власна зона доставки по містах необхідна, якщо в окремому місті діє певна служба доставки або наявна визначена вартість доставки в певне місто. Щоб створити власну зону доставки по містах необхідно натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ».
Після цього з'являється сторінка створення власної зони доставки по містах, воно повністю ідентичне до сторінки створення власної зони доставки по областях (штатах), але відрізняється за вибором регіону або міста, в цьому блоці можливо самостійно створювати міста. Для цього необхідно ввести назву міста 1 на всіх мовах, що наявні в інтернет-магазині та натиснути на кнопку «Додати» (значок плюсу) 2.
Створені міста можна редагувати, натиснувши на кнопку «Редагувати» (значок олівця) 1 або видалити, натиснувши на кнопку «Видалити» (значок сміттєвого бака) 2.
Щоб підключити службу доставки інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Доставка» та натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ» в блоці «Стандартні служби доставки» біля потрібної служби доставки.
Щоб створити власну службу доставки інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Доставка» та натиснути на кнопку «СТВОРИТИ» в блоці «Створити свою службу доставки» біля потрібного типу служби доставки.
Щоб створити точку самовивозу інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Доставка» та натиснути на кнопку «СТВОРИТИ» в блоці «Створити свою службу доставки» біля типу доставки «Самовивіз з магазину». Далі, знаходячись на сторінці створення власного типу доставки, необхідно натиснути на кнопку «ДОДАТИ ТОЧКУ». Після створення точки самовивозу натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб створити зону доставки інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Зони доставки». Далі необхідно вибрати необхідну зону доставки з запропонованих або за потреби створити власну зону доставки та натиснути на кнопку «ПІДКЛЮЧИТИ».
Щоб включити службу доставки до зони доставки в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Зони доставки». Далі необхідно натиснути на кнопку «Редагувати» (значок олівця) біля потрібної зони доставки. Далі на сторінці редагування зони доставки включіть необхідні служби доставки за допомогою перемикача та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
58 відгуків