Налаштування UTM-міток замовлення
UTM-мітки являють собою спеціальні параметри в посиланні на певну сторінку сайту інтернет-магазину які дозволяють відстежувати джерела замовлень в інтернет-магазині. Платформа Shop-Express надає можливість переглядати UTM-мітки у деталях замовлення, а також можна використовувати сервіс «Google Analytics 4» для отримання комплексної статистики по UTM-мітках. Дізнатися детальніше про підключення та налаштування сервісу «Google Analytics 4» в інтернет-магазині можна за посиланням.
Гарною практикою є використання спеціальних сервісів, які дозволяють автоматично сформувати посилання з UTM-мітками в 1 клік. На прикладі сервісу «Campaign URL Builder» від Google розглянемо створення посилань з UTM-мітками.
Включення збору UTM-міток замовлення
Щоб включити збір UTM-міток замовлення потрібно перейти до меню «Магазин → Налаштування» в системі управління сайтом та натиснути на перемикач «Дозволити збір UTM-даних» в блоці «Збір даних». Після цього натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Опцію збору UTM-міток замовлення було успішно включено, наступним кроком потрібно перейти до сервісу «Campaign URL Builder».
Огляд сервісу для створення посилань з UTM-мітками «Campaign URL Builder»
Цей сервіс дозволяє легко створити посилання на сторінку сайту інтернет-магазину яке буде містити UTM-мітки. Для цього потрібно ввести необхідні UTM-мітки у відповідні поля, після цього буде згенеровано посилання на сторінку сайту інтернет-магазину яке вже буде мати в собі UTM-мітки. Щоб скористатися цим корисним сервісом перейдіть за посиланням.
Розглянемо детальніше налаштування сервісу створення посилань з UTM-мітками «Campaign URL Builder».
- «website URL» 1 – в цьому полі потрібно ввести посилання на певну сторінку сайту інтернет-магазину в форматі «https://myshop.com.ua»;
- «campaign ID» 2 – в цьому полі потрібно ввести ідентифікатор рекламної кампанії, наприклад, якщо в нас рекламна кампанія має ідентифікатор «1165», то це поле матиме значення «1165»;
- «campaign source» 3 – в цьому полі потрібно ввести джерело рекламної кампанії, наприклад якщо реклама відбувається через пошукову систему «Google», це поле матиме значення «Google», якщо джерело рекламної кампанії знаходиться на певному сайті, це поле матиме значення у вигляді назви цього сайту;
- «campaign medium» 4 – в цьому полі потрібно ввести маркетингове середовище, тобто звідки клієнт інтернет-магазину натиснув на посилання. Значеннями цього поля можуть бути: «Email», «CPC», тобто клік по рекламі «Google», «banner», тобто певний рекламний банер;
- «campaign name» 5 – в цьому полі потрібно ввести назву рекламної кампанії, наприклад, якщо рекламна кампанія має назву «summer_sale», то це поле матиме значення «summer_sale»;
- «campaign term» 6 – в цьому полі потрібно ввести ключове слово рекламного матеріалу. Якщо посилання переправляє клієнта до сторінки літнього одягу, то значення цього поля буде «summer_clothes»;
- «campaign content» 7 – в цьому полі потрібно ввести опис вигляду рекламного посилання. Якщо це звичайне посилання, то це поле матиме значення «link», якщо посилання розміщено у вигляді логотипа, то це поле матиме значення «logolink»;
- «generated URL» 8 – в цьому полі розміщено посилання з UTM-мітками, яке генерується відповідно до параметрів, які було введено в поля вище;
- «Set campaign parametrs in the fragment portion of the URL» 9 – цей чекбокс дозволяє згенерувати посилання з UTM-мітками в тілі посилання замість GET запиту. Рекомендовано залишати цей чекбокс порожнім, бо таке посилання може конфліктувати зі сторінками сайту інтернет-магазину;
- «shortened URL» 10 – в цьому полі розміщено скорочене посилання з поля «generated URL». Скорочення посилання відбувається за допомогою сервісу «Bitly»;
- «SHORTEN LINK» 11 – ця кнопка дозволяє скоротити посилання, що знаходиться в полі «generated URL» використовуючи сервіс «Bitly». Для цього потрібно буде створити або увійти в наявний обліковий запис цього сервісу;
- «Copy campaign URL» 12 – ця кнопка дозволяє скопіювати згенероване посилання з UTM-мітками
Слід зазначити, що обов'язковими полями цього сервісу є: «website URL», «campaign source», «campaign medium». Всі інші поля є опціональними.
Отримане посилання з UTM-мітками потрібно передати потенційним клієнтам інтернет-магазину, коли клієнти перейдуть за цим посиланням та оформлять замовлення, UTM-мітки з'являться під час перегляду відомостей про їх замовлення в блоці «UTM-мітки» та в налаштованому сервісі «Google Analytics 4». Дізнатися детальніше про роботу з замовленнями інтернет-магазину можна за посиланням.
Розглянемо нижче приклад замовлення з UTM-мітками.
58 відгуків