Статуси замовлень
Статуси замовлень дозволяють інформувати клієнта про стан його замовлення, клієнт бачить поточний статус його замовлення в особистому кабінеті на сайті інтернет-магазину. На платформі Shop-Express наявні як системні статуси, так і можливість створити власні статуси.
Кожне нове замовлення за замовчуванням має статус «Необроблені».
На платформі Shop-Express наявні такі системні статуси:
- «Необроблені»
- «В роботі»;
- «Оброблені»;
- «Повернуті»;
- «Скасовані»;
- «Оплачені».
Редагування системних статусів
Якщо потрібно редагувати параметри наявних системних статусів до кожного з типів замовлення («Оформити» та «Оформити в 1 клік») необхідно перейти до меню «Магазин → Замовлення» в системі управління сайтом та натиснути на кнопку «Налаштування статусів».
Після цього праворуч з'явиться бокова панель з налаштуваннями статусів. Системні статуси 1 можна редагувати за допомогою кнопки «Редагувати» (значок олівця) 2. Якщо необхідно створити свій статус натисніть на кнопку «Новий статус» 3.
Системні статуси неможливо перейменувати.
В статусах можливо редагувати шаблони розсилки (SMS, Email), які необхідні для інформування клієнта та/або адміністратора щодо зміни статусу замовлення клієнта.
Сповіщення по Email та SMS клієнт отримує коли відповідне замовлення додається до певного статусу.
Статус «Необроблені» має налаштування як для звичайного оформлення замовлення 1 так і для замовлення в 1 клік 2, можливо обирати шаблони розсилки Email, з наявних на сайті інтернет-магазину, для адміністратора 3 та/або користувача 4, можна вибрати шаблон розсилки SMS, з наявних на сайті інтернет-магазину, для адміністратора 5 та/або користувача 6. Обравши необхідні параметри натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ». Замовлення в 1 клік має аналогічні налаштування.
Інші системні статуси мають аналогічні налаштування, але в спливаючих вікнах налаштування цих статусів відсутні вкладки «Замовлення» та «Замовлення в 1 клік». Параметри цих статусів діють для всіх типів замовлень.
Створення власного статусу
У випадку створення власного статусу в спливаючому вікні потрібно вказати назву статусу 1, обрати, наявні на сайті інтернет-магазину, шаблони Email адміністратора 2 та/або користувача 3. Також можна обрати, наявні на сайті інтернет-магазину, шаблони SMS для адміністратора 4 та/або користувача 5. Обравши необхідні параметри натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Ці параметри діють як для випадку замовлення «Оформити» так і для «Оформити в 1 клік».
Створені статуси можна редагувати 1 або видалити 2.
Спливаюче вікно редагування створеного статусу має ідентичний вигляд та параметри як у інших системних статусів, окрім статусу «Необроблені».
Налаштувати шаблони розсилки можна перейшовши до меню «Налаштування → Email та SMS» в системі управління сайтом. Далі потрібно обрати в лівій боковій панелі розділ «Шаблони Email» або «Шаблони SMS». Щоб обрати Email або телефон на який будуть приходити повідомлення для адміністратора перейдіть до меню «Магазин → Налаштування» в системі управління сайтом.
Щоб редагувати системні статуси інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення» та натиснути на кнопку «Налаштування статусів». Далі натисніть на кнопку «Редагувати» (значок олівця) біля необхідного системного статуса, виберіть необхідні налаштування та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб створити власний статус в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення» та натиснути на кнопку «Налаштування статусів». Далі натисніть на кнопку «Новий статус», введіть у спливаючому вікні назву статусу та за потреби оберіть додаткові налаштування та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб редагувати власний статус в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення» та натиснути на кнопку «Налаштування статусів». Далі натисніть на кнопку «Редагувати» (значок олівця) біля необхідного статусу, змініть у спливаючому вікні необхідні налаштування та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб видалити власний статус в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення» та натиснути на кнопку «Налаштування статусів». Далі натисніть на кнопку «Видалити» (значок сміттєвого бака).
58 відгуків