Замовлення
Усі замовлення, що були зроблені клієнтами на сайті інтернет-магазину за допомогою кнопок «Оформити» або «Оформити в 1 клік» потрапляють до розділу «Замовлення». Щоб перейти до замовлень необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення».
Кількість нових неопрацьованих замовлень зображено червоним кольором на спеціальній піктограмі в меню «Магазин → Замовлення» в системі управління сайтом.
Також у випадку великої кількості замовлень можливо встановлювати параметр кількості елементів на сторінці в таблиці. Можливо встановлювати такі параметри: 10, 25, 50, 100, 250, 500.
Пошук замовлень
Замовлення можна шукати за допомогою спеціального поля «Пошук замовлень».
Пошук можливо проводити за номером замовлення (вводити номер без знаку #), прізвищем та/або ім'ям клієнта, статусом замовлення, способом оплати або доставки.
Для очищення поля «Пошук замовлень» слугує кнопка «Очистити фільтр». Також ця кнопка скасовує сортування та фільтрацію таблиці замовлень.
Сортування замовлень за певними параметрами в таблиці замовлень
Платформа Shop-Express надає можливості для сортування замовлень в таблиці замовлень.
Сортування замовлень відбувається за зростанням, спаданням.
Сортувати можливо за номером замовлення 1, статусом замовлення 2, способом доставки замовлення 3.
Натиснувши на певний параметр сортування один раз, відбувається сортування за спаданням, натиснувши другий раз буде сортування за зростанням. Натиснувши третій раз сортування буде скасовано. Також скасувати сортування можна за допомогою кнопки «Очистити фільтр».
Фільтрування замовлень
Щоб перейти до фільтрування замовлень натисніть на кнопку «ФІЛЬТР».
Замовлення можливо фільтрувати за наявними в інтернет-магазині статусами та менеджерами.
Після цього праворуч з'явиться бокова панель, де можна обрати фільтрування за статусами 1 або за менеджерами 2. Вибравши необхідні параметри фільтрування натисніть на кнопку «ЗАСТОСУВАТИ».
Скасувати фільтрування можна за допомогою кнопки «Очистити фільтр».
Експорт замовлень
Якщо необхідно експортувати замовлення для їх подальшого зберігання, або для експорту на інші сайти чи маркетплейси необхідно натиснути на кнопку «Експорт замовлень».
Експорт відбувається в форматі «CSV».
Далі з'явиться спливаюче вікно, де можна обрати за якими статусами експортувати замовлення.
Обравши необхідні статуси замовлень натисніть на кнопку «ЕКСПОРТУВАТИ».
Після цього файл формату «CSV» буде завантажено на девайс.
Таблиця замовлень
В таблиці замовлень доступні такі параметри як:
- Номер замовлення 1 – якщо натиснути на номер замовлення то можна перейти до редагування цього замовлення або дізнатися подробиці про це замовлення;
- Клієнт 2 – якщо натиснути на клієнта то відображаються всі замовлення цього клієнта;
- Сума замовлення 3;
- Статус замовлення 4 – натиснувши на статус замовлення його можна змінити на будь-який з наявних на сайті інтернет-магазину;
- Спосіб оплати 5 – також може мати статус проведення оплати, один з чотирьох: create (посилання на оплату створено), pending (очікує на оплату), success (оплата пройшла успішно), failure (виникла помилка при спробі оплати);
- Спосіб доставки 6;
- Менеджер 7 – людина, яка опрацьовує замовлення;
- Кнопка «Редагувати» 8 – дозволяє редагувати або дізнатися подробиці про вибране замовлення.
Редагування замовлення
На сторінці редагування замовлення можна отримати накладну для друку якщо натиснути на кнопку «Роздрукувати» 1, можливо отримати замовлення в форматі «CSV» за допомогою кнопки «Експорт CSV» 2.
На цій сторінці наявний окремий блок, що дозволяє змінювати статус замовлення 1 на будь-який, з наявних на сайті інтернет-магазину, також можна змінити відповідального менеджера 2 цього замовлення. Закріплення замовлення за певним менеджером дозволяє розподілити замовлення між менеджерами. Менеджери мають свої облікові записи на сайті інтернет-магазину.
Якщо обліковий запис менеджера має права «Адміністратор» – він може бачити всі замовлення, незалежно до якого з менеджерів вони були закріплені, а також закріпити конкретне замовлення за іншим менеджером, навіть якщо це замовлення вже мало закріпленого за ним менеджера. Якщо обліковий запис менеджера має права «Менеджер» – йому доступні тільки ті замовлення, що закріплені за ним і замовлення зі статусом «Необроблені», які він може закріпити до себе для подальшої обробки. В пункті меню «Магазин → Налаштування» можна змінити логіку розподілу замовлень таким чином, що замовлення між менеджерами може розподіляти лише адміністратор інтернет-магазину. При цьому самі менеджери не можуть самостійно брати замовлення для подальшої роботи з ними.
До замовлення можна додати коментар менеджера 3, який клієнт не буде бачити в особистому кабінеті.
Слід зазначити, що коментар менеджера буде роздрукований в накладній, яку можна отримати за допомогою кнопки «Роздрукувати».
Наступний блок цієї сторінки містить відомості про клієнта, а саме: його прізвище та ім'я 1, номер телефона 2, Email 3, коментар клієнта 4. Ці дані клієнт вказує при оформленні замовлення. Змінити дані клієнта можливо перейшовши до меню «Користувачі → Клієнти» в системі управління сайтом.
Слід зауважити, що клієнт може оформити доставку замовлення на іншу людину якщо в налаштуваннях інтернет-магазину включено функцію «Розділяти адреси оплати та доставки». В такому випадку клієнт може вказати іншу людину, яка одержує замовлення.
Наступний блок містить інформацію про доставку, яку обрав клієнт, про обраний клієнтом спосіб оплати 1, якщо натиснути на це поле можливо змінити спосіб оплати, можна увімкнути або вимкнути відповідні доповнення до замовлення 2. Можна змінити дані про доставку натиснувши на кнопку «Редагувати» 3.
Спливаюче вікно редагування доставки містить в собі такі дані:
- Тип доставки 1 – змінити можливо на будь-який що наявний в інтернет-магазині;
- Вартість доставки 2;
- Номер накладної 3;
- Місто доставки 4;
- Адреса доставки (у випадку кур'єрської доставки) або точка самовивозу (у випадку самовивозу з магазину) 5;
- Прізвище клієнта 6;
- Ім'я клієнта 7
- Номер телефону клієнта 8;
- Email клієнта 9;
- Компанія клієнта 10.
У блоці «Товари» можливо змінити кількість товару 1, який придбав клієнт, видалити товар 2, або додати інший товар до цього замовлення за допомогою кнопки «ДОДАТИ ТОВАР» 3.
У разі додавання товару до замовлення необхідно ввести його назву або артикул 1, якщо товар без варіантів то його можна додати до замовлення натиснувши на кнопку «Додати» 2. У разі наявності варіантів товару необхідно натиснути на меню (три крапки) 3 та обрати в випадаючому меню необхідний варіант.
Відредагувавши необхідні параметри замовлення натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб перейти до пошуку замовлень інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі введіть необхідні параметри в поле «Пошук замовлень».
Щоб перейти до сотрування замовлень інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Сортування відбувається за зростанням, спаданням. Сортувати можливо за номером замовлення, статусом замовлення, способом доставки замовлення.
Щоб перейти до фільтрування замовлень інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Замовлення можливо фільтрувати за наявними в інтернет-магазині статусами та менеджерами.
Щоб перейти до видалення замовлень інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Вибравши необхідні замовлення з'явиться кнопка «ВИДАЛИТИ ВИБРАНЕ».
Щоб перейти до редагування замовлення в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі натисніть на кнопку «Редагувати» (значок олівця) біля необхідного замовлення.
Щоб перейти до експорту замовлень інтернет-магазину в окремий файл на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Експортувати замовлення можливо під час перегляду всіх замовлень, для цього необхідно натиснути на кнопку «Експорт замовлень».
Щоб перейти до друку накладної замовлення в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі натисніть на кнопку «Редагувати» (значок олівця) біля необхідного замовлення та натисніть на кнопку «Роздрукувати» в меню редагування замовлення. Після цього в окремому вікні з'явиться накладна відповідного замовлення.
Щоб перейти до зміни статусу замовлень інтернет-магазину на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі натисніть на статус замовлення необхідного замовлення та оберить у випадаючому меню один з наявних статусів в інтернет-магазині.
Також можливо змінити статус замовлення під час редагування замовлення. Щоб перейти до редагування необхідного замовлення натисніть на кнопку «Редагувати» (значок олівця) біля необхідного замовлення. Далі натисніть на поле «Статус» та оберіть з випадаючого меню необхідний статус з наявних в інтернет-магазині. Після цього натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб перейти до зміни менеджера замовлення в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі перейдіть до редагування необхідного замовлення натиснувши на кнопку «Редагувати» (значок олівця). Після цього натисніть на поле «Відповідальний менеджер» та оберіть в випадаючому меню одного з наявних менеджерів в інтернет-магазині. Обравши необхідного менеджера натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб перейти до зміни параметрів доставки замовлення в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі перейдіть до редагування необхідного замовлення натиснувши на кнопку «Редагувати» (значок олівця).
Після цього необхідно натиснути на кнопку «Редагувати» (значок олівця) біля відомостей про доставку замовлення та введіть у спливаючому вікні необхідні параметри доставки замовлення. Ввівши необхідні параметри доставки замовлення натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» в спливаючому вікні та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ» в меню редагування замовлення.
Щоб перейти до зміни способу оплати замовлення в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі перейдіть до редагування необхідного замовлення натиснувши на кнопку «Редагувати» (значок олівця). Знаходячись в меню редагування замовлення натисніть на поле «Спосіб оплати» та оберіть у випадаючому меню один із наявних способів оплати в інтернет-магазині. Після цього натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб перейти до додавання або видалення доповнення до замовлення в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі перейдіть до редагування необхідного замовлення натиснувши на кнопку «Редагувати» (значок олівця). В меню редагування замовлення є блок «Доповнення до замовлення», натисніть на слайдер біля відповідного доповнення до замовлення для того, щоб додати або видалити доповнення до замовлення. Після цього натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб перейти до видалення товару із замовлення в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі перейдіть до редагування необхідного замовлення натиснувши на кнопку «Редагувати» (значок олівця). В блоці «Товари» біля кожного з товарів замовлення є кнопка «Видалити» (значок сміттєвого бака). Натисніть на цю кнопку щоб видалити товар із замовлення та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб перейти до зміни кількості товарів у замовленні в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі перейдіть до редагування необхідного замовлення натиснувши на кнопку «Редагувати» (значок олівця). В блоці «Товари» біля кожного з товарів замовлення є поле «Кількість». Введіть в це поле необхідну кількість товарів та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Щоб додати товар до замовлення в інтернет-магазині на платформі Shop-Express необхідно, знаходячись в системі управління сайтом, перейти до меню «Магазин → Замовлення». Далі перейдіть до редагування необхідного замовлення натиснувши на кнопку «Редагувати» (значок олівця).
В блоці «Товари» наявна кнопка «ДОДАТИ ТОВАР». Натисніть на цю кнопку та введіть у спливаючому вікні назву товару або артикул товару. Знайшовши необхідний товар натисніть на кнопку «ДОДАТИ» (у випадку якщо товар не має варіантів) або натисніть на меню (три крапки) та виберіть необхідний варіант у випадаючому меню. Далі закрийте спливаюче вікно додавання товару та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
58 відгуків