Інтеграція з Klaviyo
Платформа Shop-Express дозволяє підключити сервіс Klaviyo, який дозволяє автоматизувати маркетинг сайту інтернет-магазину через застосування каналів Email, SMS повідомлень, повідомлень мобільних додатків та відгуків. Використовуючи сервіс Klaviyo можна збільшити показник конверсій інтернет-магазину шляхом використання маркетингових кампаній для певних груп клієнтів.
Створення облікового запису в сервісі Klaviyo
Щоб створити обліковий запис в сервісі Klaviyo перейдіть за посиланням та натисніть на кнопку «Sign up».
Далі з'явиться вікно реєстрації облікового запису, в якому потрібно ввести електронну пошту 1, пароль 2, назву інтернет-магазину 3, адресу інтернет-магазину 4, номер мобільного телефону 5. Далі потрібно вибрати мету використання сервісу Klaviyo 6 та натиснути на чекбокс «Tell me more. Sign me up for marketing communications from Klaviyo» 7. Ввівши всі дані про обліковий запис натисніть на кнопку «Create account», щоб створити обліковий запис в сервісі Klaviyo.
Далі виберіть сферу діяльності інтернет-магазину та натисніть на кнопку «Continue».
Після цього оберіть до 3-х головних цілей для свого інтернет-магазину та натисніть на кнопку «Continue».
На наступному етапі потрібно вибрати платформу інтернет-магазину, в нашому випадку потрібно вибрати налаштування «Custom built» 1 або «Other platform» 2 та натиснути на кнопку «Continue» або натиснути на кнопку «I don`t use a platform» 3.
Далі потрібно вибрати загальну кількість клієнтів інтернет-магазину.
Наступним кроком потрібно ввести фізичну адресу інтернет-магазину, вона буде використовуватися в листах, що будуть надсилатися клієнтам інтернет-магазину в рамках маркетингових кампаній. Своєю чергою це допомагає запобігти потраплянню листів до спаму.
Введіть основну адресу інтернет-магазину 1, за потреби введіть додаткову адресу 2, місто 3, країну 4 та поштовий індекс 5 інтернет-магазину та натисніть на кнопку «Continue».
Далі потрібно ввести ім'я електронної адреси 1 та електронну адресу 2 від якої будуть надсилатися листи клієнтам інтернет-магазину в рамках маркетингових кампаній. Ввівши електронну адресу та її ім'я натисніть на кнопку «Continue».
Останнім кроком потрібно вибрати спосіб відправки маркетингових повідомлень клієнтам інтернет-магазину «Email only».
Після цього потрібно підтвердити створення облікового запису в сервісі Klaviyo за допомогою кнопки, яка надійде листом на електрону пошту, яку було зазначено при реєстрації облікового запису.
Далі потрібно підключити сервіс Klaviyo до сайту інтернет-магазину.
Підключення сервісу Klaviyo до інтернет-магазину
Щоб підключити сервіс Klaviyo до інтернет-магазину необхідно додати скрипт до сайту інтернет-магазину. Щоб скрипт працював коректно необхідно отримати API key. Для отримання API key натисніть на назву облікового запису та натисніть на кнопку «Settings» в спливаючому вікні.
Далі перейдіть до вкладки «API keys» 1 та скопіюйте API key 2.
Поверніться до системи управління сайтом та перейдіть до меню «Налаштування» в системі управління сайтом. Далі натисніть на розділ системних налаштувань «Скрипти».
Наступним кроком потрібно перейти до сторінки створення скрипту, для цього натисніть на кнопку «СТВОРИТИ».
Знаходячись на сторінці створення скрипту введіть його назву в поле «Назва» 1 та вставте скрипт в поле «Код» 2 змінивши «{APIKEY}» на скопійований раніше API key та натисніть на кнопку «ЗБЕРЕГТИ».
Сервіс Klaviyo було успішно підключено до сайту інтернет-магазину, відтепер всі нові клієнти інтернет-магазину будуть автоматично потрапляти до бази клієнтів Klaviyo. Наявних клієнтів сервісу Klaviyo можна сортувати за групами для забезпечення гнучкості маркетингових кампаній. Також можна переглянути замовлення та інші деталі про клієнта інтернет-магазину натиснувши на його ім'я.
58 відгуків